okt
28

Blogos játékok

| Szerző: Pankababa | 12:00 am

Újabb blogos játék kering az éterben, mégpedig a kipécézős...Eszter és Cucka is megkért minket, hogy csatlakozzunk, s bár jobban szeretek Pankáról írni, mint magamról, most mégis örömmel eleget teszek a kedves invitálásoknak.

Szabályok:
1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve

I. Elég sok mindentől félek...félek a sötétben, a kisállatoktól, a bogaraktól, a halott állatoktól

II. Gyakran szőrszálhasogató vagyok, ha nem keresem is megtalálom mindenben a hibát

III. Mindig én vagyok az, akinek a tányérjába kerül a fazékban levő egyetlen hajszál....

IV. Nagyon utálom a szomszédomat. Egyfolytában ordít a gyerekeivel, utálja az én gyerekem, amiért az éjszaka felébred és sír. Telefüstöli az egész lépcsőházat, este 10-kor még ordibál, de 9-kor veri a falat, ha porszívózom a gyerek orrát, hogy szerencsétlen kapjon levegőt. Amúgy meg a szeme se áll jól....

V. Imádom a paprikás főtt disznófejet. A legkedvencebb csemegém a disznó füle.

VI. Az egész életem egy nagy fogyókúra

VII. Pár éve egy görög szigeten kb száz ember előtt letoltam a bugyimat, mert a kendőm alá repült egy darázs. Csak a kendőt akartam letolni, ami a derekamra volt kötve, de kissé elkapkodtam a mozdulatot....azóta is égek....ja, a méh akkorát csípett a fenekembe, hogy duplájára dagadt...

 

Én ennyit árultam el magamról, a stafétát pedig átadom Naninak, Gabicának és Nórikáéknak. (a többi blogos barátunkhoz szerintem már eljutott a játék)

A bejegyzés trackback címe:

https://torokpanka.blog.hu/api/trackback/id/tr12736884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2008.10.29. 10:25:34

He-he ez a bugyiletolós!!!:-) Nagyon komolyan nézhettél ki!

masika 2008.10.29. 10:25:35

He-he ez a bugyiletolós!!!:-) Nagyon komolyan nézhettél ki!

cucka 2008.11.02. 21:38:16

nekem is ez a bugyiletolós lett a kedvenc titkom! :))))
süti beállítások módosítása