nov
30

Archív

| Szerző: Pankababa | 9:55 pm

Gyerekem igen korán kiütötte magát (éljenek az esti nyolc órás elalvások) és tengernyi időm révén fotók nézegetésével, szelektálásával, rendszerezésével töltöm az időmet. így leltem rá pár kincsre, amit megosztok veletek is.-)

A fölső kép 3-4 hónapja készült és azért olyan kedves nekem, mert Panka igazi nagylány rajta, olyan pici Nő:-) szeretem ezt a képet

Ezen a képen az egyik Dédimamit láthatjátok három unokájával (nekem keresztlányom az egyik kislány) és az egyetlen dédunokájával, Panival. Jó kép, a dédi megkapja Karira.-) Nagyon fog neki örülni. még jó, hogy megleltem!

 

Gabicát naponta többször is emlegeti panka, ő az egyik kisbarátnő:-) a kép szeptember elején készült.

A bejegyzés trackback címe:

https://torokpanka.blog.hu/api/trackback/id/tr891561891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása