jún
3

Képekben

| Szerző: Pankababa | 7:19 pm

talán már nem is meglepő, hogy ismét csak képekben jelentkezünk...de ígérem lesz majd egy bővebb beszámoló is.

Szóval válogatás az elmúlt hetek eseményeiből:

Kisgabicával a gyereknapon

 Apa inzultálása

 Gabica (Kisgacica anyukája) besegít az ugrálóvárban

 Az új kedvenc, cáppeti

 

 Milánka megpihen-ketten még tutibb az ugráló cápa

Homokozóépítés legszebb pillanatai... 

A bejegyzés trackback címe:

https://torokpanka.blog.hu/api/trackback/id/tr841161920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RenátaAnya(Eszter) · http://renatababa.blogspot.com/ 2009.06.04. 06:38:26

Szépek a képek! Milyen gyönyörű hosszú hajad lett!

cucka 2009.06.04. 09:44:50

Neked már nem is babád van, hanem egy nagylányod! :) És micsoda loknik! :o) Szerintem nekem sose volt ilyenem! :DDD

masika 2009.06.08. 10:11:04

Én is a hajzuhatagot szúrtam ki egyből ! Gyönyörű hosszú haja lett Pankának!
Az a talicskás kép szenzációs!

Zsibrák 2009.06.14. 16:51:19

Nekem a portréfotó tetszik a legjobban! Szenzációs!!

Nani 2009.06.17. 11:04:15

A képek az önfeledt játszásról magukért beszélnek!
Tényleg milyen hosszú a haja!

Beszámoló????

Szami naplója 2009.06.18. 14:48:46

Hello Csajok!

Megismételhetnénk újra ezt a jó kis napot! Mondjuk egy strandoláshoz mit szóltok.......Nem Bösziben ha lehet:)

süti beállítások módosítása