máj
18

Megint játszunk

| Szerző: Pankababa | 9:06 am

Masitól és Lilitőll kaptam egy nagyon kedves felkérést a következő játékra.

1. Nevezz meg egy olyan énekest, vagy zenekart, akit szeretsz!
2. A kérdésekre válaszolj az énekes/zenekar számaiból.
3. 6 embernek dobd tovább a pöttyöst!

Ákost választottam:-)
  
Férfi vagy, vagy nő?
"Asszony..."
 
Írj magadról!
"...Én maradok az, aki mindig is voltam,
Egy indián, aki énekel..."

 
Hogyan írnád le az előző kapcsolatodat?
"...Húsevő,
Gyilkos virág a szíved
Rossz a híred,
Mindig forr a véred..."


Milyen a jelenlegi kapcsolatod?
"...Tudom, hogy mindenhová hordasz magaddal
Én csak írom, de te magad vagy a dallam
Ami mindkettőnkben lüktet..."
 
"...Csalódtam bennük és mindenben,
Csalódtam bennük csak benned nem,
Új lángok égnek a szívemben...."
 
 
Most hol lennél szívesen?
"Csak egy távoli bolygón..."
 
Mit gondolsz a szeretetről?
"...Meríts erőt a szóból,
Amely hozzád beszél,
Végre
A szemed tüzének hódol
A vers, amely miattad él,
Így lettél múzsa...."

Mit kérnél, ha egy kívánságod volna?
ide még mindig nem találtam semmilyen passzoló dalszöveget, de ígérem rajta vagyok...
 

 

Én tovább dobnám a pöttyöst: Áronéknak, Gnekéjéknek, Gabicáéknak, Nórikának, Nórkának és Lillának!

A bejegyzés trackback címe:

https://torokpanka.blog.hu/api/trackback/id/tr91128088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gneke 2009.05.18. 11:25:38

Szia!
Köszönöm a felkérést, épp tegnap írtam meg én is a választ - Mátéanyu-Bea kérésének eleget téve.
Hiába, ez a játék most futja köreit...

masika 2009.05.19. 22:40:21

KÖszönöm, hogy játszottál velünk:-)

Szami naplója 2009.05.24. 22:51:16

Köszi a felkérést, igyekszem hamar megírni én is. A tiéd bomba jó! Magas a mérce:)
süti beállítások módosítása