jan
21

Bölcsis napok

| Szerző: Pankababa | 7:14 pm

Jelentem minden rendben! A gyerekem mellől sorban dőlnek ki a bölcsisek, lázzal, csúnya köhögéssel, Pankának pedig még az orra sem folyik, ezerszer lekopogom. Tisztában vagyok vele, hogy ami késik nem múlik....biztosan mi is belesünk majd a betegségekbe, de most nagyon nagy örömmel tölt el, hogy Panka semmit nem kapott el.

Nagyon szereti a bölcsit! Örömmel megy be és mosolyogva jön ki hozzám minden délben. Én csak az első napon voltam bent a csoportban, azóta egyedül állja a sarat.

A legnagyobb meglepetés, hogy nemhogy nem halt éhen, szívesen és jóízüen eszi a kosztot, a borsófőzeléktől a buktáig mindent megeszik, ez hihetetlen számomra, itthon elég válogatós! Csak tejet nem kaphat, minden mást eszik, a tiszta tejet minimum óvodás koráig hanyagolni fogjuk. 

Reméljük ha elérkezünk az ottalvós részhez, akkor is ilyen örömmel tölti majd az idejét a bölcsiben....kissé borúlátó vagyok, dehátha megint pozitívan csalódom:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://torokpanka.blog.hu/api/trackback/id/tr301690937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása