aug
1

Nem unatkoztunk Pankesszal az elmúlt hetekben sem. Tíz napot a nagyiéknál töltöttünk, hazatérve pedig lázasan készülődtünk Panka reformátussá tételére, ugyanis megkereszteltettük a kisasszonyt. Praktikus okokból ezt a névnapjára időzítettük, így július 26-án megszűnt pogányként létezni a bébink. A keresztelőt egy kétéveshez méltón viselte, hol kisebb, hol hosszabb időre hagytuk el a templomot, de összességében cuki volt a lány:-) egyébként meg egy tündér volt a keresztelős rucijában, nekem legalábbis mindenképp...

 

Másnap bababulit tartottunk, azt hiszem ennyi bébi még nem jutottunk nálunk egy négyzetméterre. Csoportkép természetesen nem készült, sőt még olyat sem találtam, ahol legalább a fél csapat együtt lenne:-)

 

 

Végre megérkezett hozzánk Masi és Lili is, akikkel együtt töltöttünk pár napot. A két csaj jól összebarátkozott és végre mi is kitárgyaltunk mindent, amire az éteren kevésbé jut idő:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://torokpanka.blog.hu/api/trackback/id/tr91282065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masika 2009.08.02. 15:32:48

Köszönjük mégegyszer a meghívást, nagyon jól éreztük magunkat nálatok:-)

gneke 2009.08.03. 16:35:14

Nagyon szép kislány, nem csak Te látod annak!

RenátaAnya(Eszter) · http://renatababa.blogspot.com/ 2009.08.05. 07:09:58

Mint egy kis hercegnő!!!
Milyen jó nektek,hogy találkoztatok Liliékkel!!!

Nani 2009.08.08. 13:03:55

Nagyon csini a keresztelős ruciban!!!

masika 2009.08.30. 15:27:30

Nagyon régen írtatok!

Leonine 2009.08.31. 22:02:53

Szia! Én is bekukkantottam hozzád. Egyébként furcsa, de eddig még nem találkoztam a neveddel, pedig ahogy említetted is, tényleg elég sok azonos blogot olvasunk. Majd visszaolvasgatok nálad én is! :)

Leonine 2009.08.31. 22:04:11

Na, a lényeget meg kihagytam: nagyon szép kislányod van, az első két képen pedig igazi kis hercegnő!
süti beállítások módosítása